Loader
  • Bästa Pris
  • Snabba leveranser
  • Handla direkt utan konto
Lägg i önskelista
Finns i önskelista

Toner Wecare till Canon 0263B002 Svart

art.nr: K12339W4


[]
false
387kr

Specifikation

Varumärke WeCare
EAN-kod 8715057911897
Typ Toner
Färg Svart
Vikt 0.2 kg
Volym 5.528 dm3
Kapacitet 2000 sidor
Passar till CANON Fax L 100; 120; 140; 160; 95; 95 IN; Faxphone L 100; L 120; L 140; L 160; L 190; L 90; imageCLASS MF 4270; I-Sensys Fax L 100; Fax L 120; Fax L 140; Fax L 160; MF 4000 Series; MF 4010; MF 4018; MF 4100 Series; MF 4120; MF 4122; MF 4140; MF 4150; MF 4270; MF 4300 Series; MF 4320 d; MF 4330 d; MF 4340 d; MF 4350 d; MF 4370 dn; MF 4380 dn; MF 4600 Series; MF 4650; MF 4660 pl; MF 4690; MF 4690 pl; PC-D 440; 450 DIGITAL EQUIPMENT CORP L 100 TELEKOM Fax 900

Beskrivning

Toner Wecare Canon 0263b002 Svart

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin. Alla produkter har 3 års garanti utan krångel. - Färg: Svart - Kapacitet: 2000 sidor - 5% täckning - Passar till: CANON Fax L 100 120 140 160 95 95 IN Faxphone L 100 L 120 L 140 L 160 L 190 L 90 imageCLASS MF 4270 I-Sensys Fax L 100 Fax L 120 Fax L 140 Fax L 160 MF 4000 Series MF 4010 MF 4018 MF 4100 Series MF 4120 MF 4122 MF 4140 MF 4150 MF 4270 MF 4300 Series MF 4320 d MF 4330 d MF 4340 d MF 4350 d MF 4370 dn MF 4380 dn MF 4600 Series MF 4650 MF 4660 pl MF 4690 MF 4690 pl PC-D 440 450 - DIGITAL EQUIPMENT CORP L 100 - TELEKOM Fax 900

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv en recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Varumärke

WeCare

Toner till din laserskrivare

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen. Vi har toner till alla kända varumärken och modeller. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
Betala säkert hos oss

Din produkt är tillagd

×