- Logga in på ditt konto
- Återställ lösenord
- Ange din e-postadress för att återställa ditt lösenord.
Har du inte ett konto? Registrera dig nu!
Fördelar med att skapa ett konto:
- Få en överblick över dina tidigare köp
- Få full tillgång till alla funktioner i inköpslistan
- Spara dina kontouppgifter för framtida beställningar
- Skapa konto
0 produkt i listan
- Verktyg & maskiner
- Visa alla Verktyg & maskiner
- Dammsugare & tillbehör
- Visa alla Dammsugare & tillbehör
- Skyddsutrustning
- Visa alla Skyddsutrustning
- Förpackningsmaterial
- Visa alla Förpackningsmaterial
- Butik och Emballage
- Visa alla Butik och Emballage
- Stegar & Bockar
- Visa alla Stegar & Bockar
Patron WB
Pilot V Board Extra Fine
Patron Wb Pilot V Board Extra Fine
Använd dessa bläckpatronsrefillers för att fylla på Pilot V-Board Master S whiteboardpennor.
Denna refill för whiteboardpennor använder ett avancerat bläckleveranssystem med två slangar som gör att du kan skriva direkt utan att först skaka pennan. Refillen levereras med en läckagefri funktion och innehåller också raderbart flytande bläck som kan torkas bort utan att lämna spår. Bläckpatronerna har utformats för att ersätta och fylla på Pilot V-Board Master S whiteboardpennan i några få enkla steg: Skruva loss pennans behållare och byt ut den tomma patronen mot en ny och fortsätt att skriva med bläck av hög kvalitet.
Bläckpatronsrefillers avsedda för Pilot V-Board Master S whiteboardpennor
Innovativt bläckmatningssystem med två slangar som avger att jämnt bläckflöde för direkt skrift
Med raderbart flytande bläck som kan torkas bort utan att lämna spår
Läckagefri funktion som inte ger kladd och spill
Bläckfärg: Svart, Röd, Blå
Varumärke | Pilot |
Typ | Pennpatroner |
Antal st/fp | 12 |
Huv | Ja |
Clip | Nej |
Pennkropp | Rund |
Textfärg | Svart, Blå |
Färg pennkropp | Svart, Blå, Röd |
Klickmekanism | Nej |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
- Produktinformation
-
Beskrivning
Patron Wb Pilot V Board Extra Fine
Använd dessa bläckpatronsrefillers för att fylla på Pilot V-Board Master S whiteboardpennor.
Denna refill för whiteboardpennor använder ett avancerat bläckleveranssystem med två slangar som gör att du kan skriva direkt utan att först skaka pennan. Refillen levereras med en läckagefri funktion och innehåller också raderbart flytande bläck som kan torkas bort utan att lämna spår. Bläckpatronerna har utformats för att ersätta och fylla på Pilot V-Board Master S whiteboardpennan i några få enkla steg: Skruva loss pennans behållare och byt ut den tomma patronen mot en ny och fortsätt att skriva med bläck av hög kvalitet.
Bläckpatronsrefillers avsedda för Pilot V-Board Master S whiteboardpennor
Innovativt bläckmatningssystem med två slangar som avger att jämnt bläckflöde för direkt skrift
Med raderbart flytande bläck som kan torkas bort utan att lämna spår
Läckagefri funktion som inte ger kladd och spill
Bläckfärg: Svart, Röd, BlåVisa mer beskrivningVisa mindre beskrivning -
Specifikationer
Varumärke Pilot Typ Pennpatroner Antal st/fp 12 Huv Ja Clip Nej Pennkropp Rund Textfärg Svart, Blå Färg pennkropp Svart, Blå, Röd Klickmekanism Nej -
Recensioner (0)
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
-
Fråga om produkt
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
Varumärke
Pilot
PILOT NORDIC AB
Från den amerikanska tillverkan Pilot har vi ett stort sortiment pennor, bl.a. överstrykningspennor, stiftpennor (0,5 och 0,7 mm), tåliga märkpennor, kulspetspennor i olika färg och spetstjocklek och bekväma gel-pennor för behaglig handskrift.
-
Behöver du hjälp?SÖK
Ring oss på 010 - 88 44 890
- Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt