- Logga in på ditt konto
- Återställ lösenord
- Ange din e-postadress för att återställa ditt lösenord.
Har du inte ett konto? Registrera dig nu!
Fördelar med att skapa ett konto:
- Få en överblick över dina tidigare köp
- Få full tillgång till alla funktioner i inköpslistan
- Spara dina kontouppgifter för framtida beställningar
- Skapa konto
0 produkt i listan
- Verktyg & maskiner
- Visa alla Verktyg & maskiner
- Dammsugare & tillbehör
- Visa alla Dammsugare & tillbehör
- Skyddsutrustning
- Visa alla Skyddsutrustning
- Förpackningsmaterial
- Visa alla Förpackningsmaterial
- Butik och Emballage
- Visa alla Butik och Emballage
- Stegar & Bockar
- Visa alla Stegar & Bockar
Bläckpatroner Canon
PGI-9
Bläckpatron Canon PGI-9
Bläckpatronen Canon 9 har ett kladdfritt bläck, vilket säkerställer att bilderna alltid blir tydliga.
Få skarpa och högkvalitativa utskrifter med bläckpatronen Canon 9. Den här bläckpatronen innehåller 14 ml gult bläck och har en kapacitet på 150, 530, 930, 1150, 1600 sidor med 5 % täckning. Det kladdfria bläcket säkerställer att dina bilder förblir tydliga under lång tid. Bläcket är även färgbeständigt, vilket bibehåller bilderna i bättre skick under längre tid. Bläckpatronen är enkel att installera för ökad bekvämlighet och smidighet.
Färg: Mattsvart, Fotosvart, Klar, Gul, Cyan, Fotocyan, Magenta, Fotomagenta, Röd, Grön, Grå
Kapacitet på 150, 530, 930, 1150, 1600 sidor
Sidkapacitetstäckning: 5 %
Singelförpackning
Kladdfritt och färgbeständigt
Utformad för utskrift av foton
Perfekt för mindre förvaring hemma eller på kontoret
Enkel att installera
Volym: 14, 130 ml
Kompatibel med: PIXMA iX7000, MX7600, Pro9500
Varumärke | Canon |
Typ | Bläckpatroner |
Färg | Svart, Gul, Cyan, Magenta, Röd, Grön, Grå, Klar |
Vikt | 0.001 kg |
Volym | 14 ml, 135 ml |
Kapacitet | 150 sidor, 530 sidor, 930 sidor, 1150 sidor, 1600 sidor |
Passar till | Pixma iX7000, MX7600, Pro9500 |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
- Produktinformation
-
Beskrivning
Bläckpatron Canon PGI-9
Bläckpatronen Canon 9 har ett kladdfritt bläck, vilket säkerställer att bilderna alltid blir tydliga.
Få skarpa och högkvalitativa utskrifter med bläckpatronen Canon 9. Den här bläckpatronen innehåller 14 ml gult bläck och har en kapacitet på 150, 530, 930, 1150, 1600 sidor med 5 % täckning. Det kladdfria bläcket säkerställer att dina bilder förblir tydliga under lång tid. Bläcket är även färgbeständigt, vilket bibehåller bilderna i bättre skick under längre tid. Bläckpatronen är enkel att installera för ökad bekvämlighet och smidighet.
Färg: Mattsvart, Fotosvart, Klar, Gul, Cyan, Fotocyan, Magenta, Fotomagenta, Röd, Grön, Grå
Kapacitet på 150, 530, 930, 1150, 1600 sidor
Sidkapacitetstäckning: 5 %
Singelförpackning
Kladdfritt och färgbeständigt
Utformad för utskrift av foton
Perfekt för mindre förvaring hemma eller på kontoret
Enkel att installera
Volym: 14, 130 ml
Kompatibel med: PIXMA iX7000, MX7600, Pro9500Visa mer beskrivningVisa mindre beskrivning -
Specifikationer
Varumärke Canon Typ Bläckpatroner Färg Svart, Gul, Cyan, Magenta, Röd, Grön, Grå, Klar Vikt 0.001 kg Volym 14 ml, 135 ml Kapacitet 150 sidor, 530 sidor, 930 sidor, 1150 sidor, 1600 sidor Passar till Pixma iX7000, MX7600, Pro9500 -
Recensioner (0)
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
-
Fråga om produkt
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
-
Finns i 2 varianter3ED70A-HH
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Varumärke
Canon
Ur Canons stora sortiment erbjuder vi deras produktsortiment inom kopiatorer, skrivare och miniräknare. Köp bläckpatroner, lasertoner, bläckstråleskrivare, fotopapper, miniräknare, laserskrivare, färgband och andra förbrukningsmaterial.
-
Behöver du hjälp?SÖK
Ring oss på 010 - 88 44 890
- Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt