Loader
  • Bästa Pris
  • Snabba leveranser
  • Handla direkt utan konto

Underhållstvätt Altan
Fixor by Nitor 4L

359kr
Mängdrabattpris
Inkl. moms
[
    {
        "quantity_min": "0.0000",
        "quantity_max": "3.0000",
        "quantity_is_unit": 0,
        "price": "359,00kr",
        "price_raw": 359,
        "price_original": "359,00kr",
        "price_original_raw": 359
    },
    {
        "quantity_min": "3.0000",
        "quantity_max": null,
        "quantity_is_unit": 0,
        "price": "330,00kr",
        "price_raw": 330,
        "price_original": "330,00kr",
        "price_original_raw": 330
    }
]
{
    "quantity_min": "0.0000",
    "quantity_max": "3.0000",
    "quantity_is_unit": 0,
    "price": "359,00kr",
    "price_raw": 359,
    "price_original": "359,00kr",
    "price_original_raw": 359
}
0 - 2 st
359kr
3 st
330kr
st

Artikelnummer: 288403 EAN: 7319482884033

Billigst på PriceRunner

Underhållstvätt Altan Fixor by Nitor

Är din träyta redan grund- och ytbehandlad med Wood Protection, behövs normalt bara en  tvätt av träytan för att bibehålla  träet friskt och få en fin ljusgrå lyster i många år.

Med Underhållstvätt Altan rengör och förstärker träytan, och kan kombineras med en extra behandling med TRÄSKYDD ALTAN för extra skydd. 

UNDERHÅLLSTVÄTT ALTAN's kiselteknologi ger produkten unika rengöringsegenskaper. Lösningen avlägsnar, smuts och mögel samt hämmar ny påväxt på träytan. För underhållstvätt av lättare smutsade träytor behandlade med Wood Protection används Underhållstvätt Altan.

Produkten innehåller kisel som avlägsnar smuts samt hämmar ny påväxt genom mineralisering av träytan. Underhållstvätt Altan är en giftfri produkt. På hårt smutsade, beväxta, oljade och äldre obehandlade träytor, används Trärengöring Altan.

Bruksanvisning: 1. Borsta bort lös smuts med en borste, spola sedan av ytan.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Fixor by Nitor
EAN 7319482884033
Typ Underhållstvätt
Volym 4 L
Kategori Golvvård

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Underhållstvätt Altan Fixor by Nitor

Är din träyta redan grund- och ytbehandlad med Wood Protection, behövs normalt bara en  tvätt av träytan för att bibehålla  träet friskt och få en fin ljusgrå lyster i många år.

Med Underhållstvätt Altan rengör och förstärker träytan, och kan kombineras med en extra behandling med TRÄSKYDD ALTAN för extra skydd. 

UNDERHÅLLSTVÄTT ALTAN's kiselteknologi ger produkten unika rengöringsegenskaper. Lösningen avlägsnar, smuts och mögel samt hämmar ny påväxt på träytan. För underhållstvätt av lättare smutsade träytor behandlade med Wood Protection används Underhållstvätt Altan.

Produkten innehåller kisel som avlägsnar smuts samt hämmar ny påväxt genom mineralisering av träytan. Underhållstvätt Altan är en giftfri produkt. På hårt smutsade, beväxta, oljade och äldre obehandlade träytor, används Trärengöring Altan.

Bruksanvisning: 1. Borsta bort lös smuts med en borste, spola sedan av ytan.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Fixor by Nitor
EAN 7319482884033
Typ Underhållstvätt
Volym 4 L
Kategori Golvvård
Produktblad
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Underhållstvätt
  • * Allrent
  • * Allrent
  • * Impregnering
  • * Olja
    Volym
  • 4 L
  • * 1 L
  • * 750 ml
  • * 1 L
  • * 500 ml

Varumärke

Fixor by Nitor

Fixor by Nitor är ett svenskt varumärke med över 100 års erfarenhet inom kemiska specialprodukter för städ och rengöring.

Med lättanvända och effektiva produkter har Nitor ett komplett sortiment produkter för pool, spa, rengöring, sanering, ytbehandling, underhåll och uppfräschning.

I sortimentet finns allt från pool rengöringsprodukter, målar- och fasadtvätt till specialprodukter som Nitor Textilfärg.

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×