Loader
  • Bästa Pris
  • Snabba leveranser
  • Handla direkt utan konto

Djuprengöring Bona
för Trägolv 5L

747kr
Inkl. moms
[]
false
st

Artikelnummer: WM650020010 EAN: 7312796510018

Billigst på PriceRunner

Djuprengöring Bona för Trägolv 5L

Bona Deep Clean Solution är ett säkert och extremt effektivt djuprengöringsmedel som djuprengör och ger nytt liv till trista, smutsiga trädäck och trägolv.

Djuprengöringen är ett koncentrerat rengöringsmedel för djuprengöring av lackerade och oljade trägolv eller trädäck utomhus.
Bona Deep Clean Solution har en unik sammansättning som levererar en optimal, effektiv rengöring och avlägsnar klackmärken utan att lämna fläckar på träet. Produktens pH-värde minskar risken för missfärgning.
Den används för att ge ny lyster till matta trädäck och trägolv eller för att återställa och avfetta ytan innan applicering av polish eller olja. Bona Deep Clean Solution kan användas med olika skurmaskiner och är särskilt lämplig för använding tillsammans med Bona Power Scrubber. Rengöringsmedlet kan även användas vid manuell städning utan skurmaskin.

pH-värde: ca 11 (brukslösning), 12,5 (koncentrat)
Dosering: Lackerade golv: 1 liter koncentrat till 9 liter vatten.
Oljade golv: 0,5 liter koncentrat till 9,5 liter vatten.
Utseende: Grön/Blå vätska

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Bona
EAN 7312796510018
Typ Golvvård
Volym 5 L
Dosering Lackerade golv: 1 liter koncentrat till 9 liter vatten. Oljade golv: 0,5 liter koncentrat till 9,5 liter vatten.
Ph-värdet ca 11 (brukslösning), 12,5 (koncentrat)
Kategori Rengöringsmedel

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Djuprengöring Bona för Trägolv 5L

Bona Deep Clean Solution är ett säkert och extremt effektivt djuprengöringsmedel som djuprengör och ger nytt liv till trista, smutsiga trädäck och trägolv.

Djuprengöringen är ett koncentrerat rengöringsmedel för djuprengöring av lackerade och oljade trägolv eller trädäck utomhus.
Bona Deep Clean Solution har en unik sammansättning som levererar en optimal, effektiv rengöring och avlägsnar klackmärken utan att lämna fläckar på träet. Produktens pH-värde minskar risken för missfärgning.
Den används för att ge ny lyster till matta trädäck och trägolv eller för att återställa och avfetta ytan innan applicering av polish eller olja. Bona Deep Clean Solution kan användas med olika skurmaskiner och är särskilt lämplig för använding tillsammans med Bona Power Scrubber. Rengöringsmedlet kan även användas vid manuell städning utan skurmaskin.

pH-värde: ca 11 (brukslösning), 12,5 (koncentrat)
Dosering: Lackerade golv: 1 liter koncentrat till 9 liter vatten.
Oljade golv: 0,5 liter koncentrat till 9,5 liter vatten.
Utseende: Grön/Blå vätska

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Bona
EAN 7312796510018
Typ Golvvård
Volym 5 L
Dosering Lackerade golv: 1 liter koncentrat till 9 liter vatten. Oljade golv: 0,5 liter koncentrat till 9,5 liter vatten.
Ph-värdet ca 11 (brukslösning), 12,5 (koncentrat)
Kategori Rengöringsmedel
Produktblad
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Golvvård
  • Golvvård
  • Golvvård
  • Golvvård
  • Golvvård
    Volym
  • 5 L
  • 5 L
  • 5 L
  • 5 L
  • * 1 L
    Dosering
  • Lackerade golv: 1...
  • * Daglig städning: ...
  • * Daglig städning: ...
  • * 50% till konc
  • * 5 ml till 10 lite...
    Ph-värdet
  • ca 11 (brukslösni...
  • * 10,3 i koncentrat...
  • * 10,3 i koncentrat...
  • * 9 i konc
  • * 9 i koncentrat, c...

Varumärke

Bona

Bona är experter på renovering, underhåll och golvvård för trägolv. Sortimentet innehåller bl.a. miljöanpassade produkter för golvlack, för att limma, slipa och olja trägolv.

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×