Loader
  • Bästa Pris
  • Snabba leveranser
  • Handla direkt utan konto
Banner

-10 % REA

Lägg i önskelista
Finns i önskelista

Halvmask RSG Combipack 300302 P3 Filtre M

art.nr: 33011220


[]
false
269 kr
299 kr
Du sparar: -30 kr

Specifikation

EAN-kod 8718657133003
Typ Halvmasker
Storlek M
Kategori Skyddsutrustning

Beskrivning

RSG Combipack P3 Plus 2 P3 Filtre M

200-seriens halvmasker är tillverkade med användarfunktioner i åtanke, utöver bärarsäkerheten.
Ansiktsmasken är lämplig för en rad arbetsområden, inklusive konstruktion, målning, sprutning och allmän industri.

Combipack P3 finns med den halva masken som passar dig bäst, oavsett om det är storlek S, M, L

Skyddsnivå
Skyddsfaktor: 50X NPF 20X A.P.F. (10 med gasfilter)
Begränsningar: Använd inte i slutna utrymmen eller på platser med en syrgasnivå under 19%!
Underhåll: Görs minst en gång per år genom grundlig rengöring och kontroll av ventiler och pannband.

När snäppet faller på andningsskydd passar Combipack för de flesta kortvariga uppgifter för yrkesverksamma som vet hur de fungerar med filtrerande andningsskydd.
Kunskap är oerhört viktigt eftersom det kan göra en stor skillnad när du skyddar din andning.
Här är några enkla regler för hur du kommer igång med ditt arbete när du behöver en mask. Max 3 timmars användning per dag. Ta sedan reda på hur länge din uppgift varar. Då kan du snabbt ta reda på om en filtermask räcker för arbete.
Ta reda på vilket filter du ska använda.

Läs säkerhetsdatablad för produkter som släpper ut mer fasta partiklar som damm.
Eventuellt med en fittest på Stennevad. Om dessa saker verkar utmanande, finns det inget behov att förtvivla. Kundtjänst och Stennevads landsomfattande och erfarna konsulter är redo att ge dig råd om användning och underhåll av rätt andningsskydd, vilket kan vara din egen personliga arbetssäkerhet i form av en RSG Combipack.

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv en recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00 kr

Till Kassan
Betala säkert hos oss

Din produkt är tillagd

×